Kontakt tel.: +48 694 774 399

Regulamin sklepu B2B

Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie B2B, który jest własnością firmy BABELL S.C. z siedzibą w Toruniu przy ulicy Aleksandrowskiej 24-26, NIP 956-220-17-48, REGON 340329372, zarejestrowanej przez organ prowadzący Centralną Ewidencję i Identyfikację Działalności Gospodarczej tj. Ministra właściwego do spraw gospodarki.

Dane kontaktowe:

telefon: +48 694 774 399

e-mail: handlowy@babell.com.pl

Aby rozpocząć współpracę należy zarejestrować się na stronie https://b2b.babell.com.pl/pl

1. Platforma https://b2b.babell.com.pl/ zwana w dalszej części regulaminu B2B prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Złożenie i potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu, dobrowolnym dokonaniem zakupu zamówionego towaru oraz wyrażeniem zgody na przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych Konsumenta do celów związanych z realizacją zamówienia. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.

2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę. Realizacja zamówień Użytkowników następuje w dni robocze. Zamówienie wysyłane jest w ciągu 1-3 dni roboczych od momentu rozpoczęcia realizacji zamówienia.

3. Użytkownikami B2B mogą być osoby prowadzące działalność gospodarczą nastawioną na dalszą odsprzedaż towaru (tj posiadającą odpowiednie PKWiU lub upoważnieni przedstawiciele firm). Jeżeli ten warunek nie jest spełniony umowa jest niewiążąca.

4. Przez złożenie zamówienia przez Klienta należy rozumieć dodanie do Koszyka produktów z oferty B2B, wypełnienie niezbędnych danych wymaganych przez platformę, oraz dokończenie realizacji zamówienia.

5. B2B prosi Użytkownika o podawanie podczas składania zamówienia prawidłowych danych kontaktowych – nazwy firmy, imienia i nazwiska, NIP, pełnego adresu (adresu do wysyłki, jeżeli się różni od adresu z faktury), adresu e-mail oraz numeru telefonu. Nieprawidłowo wypełnione formularze rejestracyjne mogą utrudnić lub uniemożliwić realizację zamówienia, co wydłuża czas realizacji.

6. B2B zastrzega sobie prawo weryfikacji dokonanego zamówienia oraz jego anulowania w przypadkach uzasadniających wątpliwości co do możliwości realizacji zamówienia. Platforma B2B zastrzega również prawo odmowy realizacji zamówienia w przypadku, gdy Użytkownik zalega wobec Babell s.c. z płatnościami, wynikającymi z realizacji poprzednich zamówień.

7. Płatności za zamówienia realizowane są po otrzymaniu faktury oraz uprzednim kontakcie z Działem Handlowym:

  • Faktura zostaje wystawiona po potwierdzeniu zamówienia przez Dział Handlowy.

  • Termin płatności oraz szczegóły dotyczące przelewu ustalane są indywidualnie z klientem podczas kontaktu handlowego.

8. Przyjęcie zamówienia do realizacji rozpoczyna się:

a) w przypadku zamówień płatnych przelewem - po zaksięgowaniu przedpłaty na konto Babell s.c,

b) w przypadku zamówień płatnych "za pobraniem" przy odbiorze - w dniu otrzymania zamówienia (jeżeli zamówienie zostało złożone w dniu wolnym od pracy, realizacja następuję w pierwszym dniu roboczym).

9. W przypadku, gdy w ciągu 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia nie zostanie uregulowana płatność,Platforma B2B zastrzega sobie prawo do automatycznego anulowania zamówienia.

10. W przypadku niedostępności części lub wszystkich zamówionych produktów, Sklep B2B zobowiązany jest poinformować Konsumenta drogą mailową bądź telefoniczną o ograniczonej możliwości realizacji zamówienia. Użytkownik B2B ma prawo wybrania sposobu dalszej realizacji zamówienia (częściowa realizacja - wysyłka dostępnych produktów; wydłużenie czasu oczekiwania; anulowanie całości zamówienia). W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 3 dni ze strony Użytkownika, Sklep B2B zastrzega sobie prawo do wysłania dostępnych pozycji w zamówieniu bądź anulowania zamówienia. Przedpłatę za całość zamówienia (w przypadku anulowania zamówienia) lub za produkty niedostępne w chwili realizacji zamówienia, Sklep B2B zwraca na podane przez Konsumenta konto bankowe w terminie 7 dni roboczych liczonych od daty anulowania zamówienia lub jego korekty.

11. Wszystkie produkty oferowane w sklepie https://b2b.babell.com.pl/ są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone do obrotu na polski rynek.

12. Wszystkie ceny widoczne na stronie internetowej Sklepu podane są w złotych polskich i stanowią wartość NETTO. Ceny te nie obejmują kosztów przesyłki.

13. Dostawa zamówienia odbywa się przez wysyłkę zamówionych towarów pod wskazany przez Użytkownika adres za pośrednictwem dostępnych w B2B usług spedytorskich: Kurier DPD.

a) Pokrywamy koszty wysyłki na terenie kraju, jeżeli zamówienie przekracza 700,00 PLN netto, za koszty wysyłki poniżej tej wartości pobierana jest opłata- 16,16 PLN netto.

b) Wysyłka poza granice kraju zawsze pokrywana jest przez kontrahenta, zgodnie z cennikiem przewoźnika (informacja w dziale handlowym).

c) W przypadku wybrania możliwości zapłaty za towar przy odbiorze (tzw. pobranie) doliczany jest koszt pobrania w wysokości 5.00 PLN netto.

d) Zarówno na koszty pobrania, jak i koszty przesyłki wystawiane są na fakturach VAT razem z towarem.

e) Dotyczy klientów zagranicznych - Maksymalna waga jednej paczki wynosi 30 kg. Jeżeli zamówione wyroby nie mieszczą się w jednej paczce, a klient pokrywa koszty wysyłki, towar zostanie zapakowany w oddzielne paczki i zostanie naliczona dodatkowa opłata w wysokości kolejnej wysyłki za każdą paczkę.

14. Sklep B2B ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi, gdy sprzedana przez niego rzecz jest dotknięta wadą fizyczną (sprzedany towar jest niezgody z umową). Warunkiem zachowania prawa do skorzystania z reklamacji jest zawiadomienie Sklepu B2B o wadzie w terminie do 1 roku od daty jej wydania. Z tytułu rękojmi Konsumentowi przysługuje prawo do: odstąpienia od umowy, obniżenia ceny, wymiana wadliwej rzeczy na inną-bez wady, usunięcia wady. Jeżeli żądanie złożone przez Użytkownika B2B dotyczy obniżenia ceny towaru, wymiany towaru na nowy, bądź usunięcia wady towaru, reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sklep B2B w terminie do 14 dni od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami.

15. Sklep B2B dokłada wszelkich starań, aby prezentowane na stronie internetowej opisy produktów były zgodne ze stanem faktycznym. Jednakże, w razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed złożeniem zamówienia o kontakt telefoniczny, bądź mailowy pod adresem handlowy@babell.com.pl

16. Sklep B2B zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 Nr 133 poz. 883). Zgodnie z tą ustawą Konsumenci sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania, wniesienia żądania ich usunięcia, bądź zaprzestania ich wykorzystywania.

17. Kolory wyrobów przedstawionych na zdjęciach mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistych w zależności od ustawień monitora, a wygląd rzeczywisty oferowanych artykułów może odbiegać w niewielkim stopniu od ich wizerunków na fotografiach zamieszczonych w serwisie.

18.Sklep B2B nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z przyczyn od niego niezależnych, w tym za:

a) zamówienia składane w imieniu klienta przez osoby trzecie,
b)różnice w wyglądzie lub kolorach zamówionych towarów (różne odbiorniki i ustawienia monitorów),
c) nieterminowe dostarczenie przesyłek przez firmę kurierską.

19.Rabaty są ustalane indywidualnie z każdym klientem, w zależności od wielkości i częstotliwości zamówień.

20. Rabat nie jest naliczany na produkty już przecenione, tj promocje nie łączą się.

Katalog produktów na stronach internetowych www.babell.com.pl nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego art. 71.

W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.


Babell S. C.

ul. Aleksandrowska 24-26,
87-100 Toruń

NIP 956-220-17-48

REGON 340329372